Airsoft Turkey

TAC - Airsoft Turkey => Duyurular => Konuyu başlatan: Paradoxkill - Haziran 25, 2019, 11:36:11

Başlık: KENE
Gönderen: Paradoxkill - Haziran 25, 2019, 11:36:11
Arkadaşlar bu gün evimde kene sokmasına maruz kaldım. Büyük ihtimal oyun alanında elbiseme yapışıp eve taşımışım gibi gözüküyor.
Arkadaşlar sizden ricam oyun sonrasında vücutlarımızı kontrol etmeyi unutmayalım malum yaz ayında oramızı buramızı açıyoruz. Dikkatlı olmak lazım. Aşağıdaki linkten nasıl çıkarılacağı ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.(Kene şişmiş ise doktorun çıkarması daha iyi olacaktır.)
Çıkardıktan sonra en yakın acile gidip kan tahlili yaptırın.
Keneyide yanınızda götürün.

İyi Oyunlar Arkadaşlar

https://www.zecken.de/tr/kenelerin-cikarilmasi (https://www.zecken.de/tr/kenelerin-cikarilmasi)
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: Aksakallı - Haziran 25, 2019, 20:44:08
Geçmiş olsun,  Önemli bir konu dikkat etmek gerek.
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: Einherjar - Haziran 26, 2019, 02:06:02
Geçmiş olsun.Dikkat etmek lazım
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: leon_52 - Haziran 26, 2019, 08:09:08
geçmiş olsun orhan valla sıkıntılı işler inş. keneye denk gelmem kafayı yerim kolu bacağı keserim ben :smiley29:
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: Raven - Haziran 26, 2019, 08:40:08
Arkadaşlar keneler türleri itibariyle farklı virüslere konaklık yapabildiklerinden ve kkka virüsü oldukça bulaşıcı olduğundan, keneyi kusturma tehlikesine karşı, keneye kendiniz müdahale etmek yerine doktora başvurmanız daha doğru olur.
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: SANCAKTAR - Haziran 26, 2019, 11:38:11
Arkadaşlar bu gün evimde kene sokmasına maruz kaldım. Büyük ihtimal oyun alanında elbiseme yapışıp eve taşımışım gibi gözüküyor.
Arkadaşlar sizden ricam oyun sonrasında vücutlarımızı kontrol etmeyi unutmayalım malum yaz ayında oramızı buramızı açıyoruz. Dikkatlı olmak lazım. Aşağıdaki linkten nasıl çıkarılacağı ile ilgili bilgilere ulaşabilirsiniz.(Kene şişmiş ise doktorun çıkarması daha iyi olacaktır.)
Çıkardıktan sonra en yakın acile gidip kan tahlili yaptırın.
Keneyide yanınızda götürün.

İyi Oyunlar Arkadaşlar

https://www.zecken.de/tr/kenelerin-cikarilmasi (https://www.zecken.de/tr/kenelerin-cikarilmasi)


Başkan Büyük geçmiş olsun.
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: Fahrenheit - Haziran 27, 2019, 16:05:04
Geçmiş olsun...
Keneyi kendiniz mi çıkardınız yoksa doktor mu?
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: Paradoxkill - Haziran 27, 2019, 18:48:06
Geçmiş olsun...
Keneyi kendiniz mi çıkardınız yoksa doktor mu?
Kene olduğunu çıkardıktan sonra farkettim, ayağıma bir şey yapıştı sanarak çekip attım. Sonra acile gidip kan verdim 5 gün sonra tekrar kontrol ettir dedi.
 
Baktım yerde yürüyor KENE. İçeriden oyuncağımı alıp gümüş BB lerim ile bir carcür boşalttım :D
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: Fahrenheit - Haziran 28, 2019, 10:05:10
Geçmiş olsun...
Keneyi kendiniz mi çıkardınız yoksa doktor mu?
Kene olduğunu çıkardıktan sonra farkettim, ayağıma bir şey yapıştı sanarak çekip attım. Sonra acile gidip kan verdim 5 gün sonra tekrar kontrol ettir dedi.
 
Baktım yerde yürüyor KENE. İçeriden oyuncağımı alıp gümüş BB lerim ile bir carcür boşalttım :D

İhmal etmeyin.... Türk mantığı nasılsa bir şey yok deyip geçiyoruz... 
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: usta.571 - Haziran 29, 2019, 23:10:11
geçmiş olsun yarın kurtköyde oyun var dikkat etmemiz lazım.
Başlık: Ynt: KENE
Gönderen: KorkmaZ - Temmuz 01, 2019, 09:05:09
Geçmiş olsun...
Keneyi kendiniz mi çıkardınız yoksa doktor mu?
Kene olduğunu çıkardıktan sonra farkettim, ayağıma bir şey yapıştı sanarak çekip attım. Sonra acile gidip kan verdim 5 gün sonra tekrar kontrol ettir dedi.
 
Baktım yerde yürüyor KENE. İçeriden oyuncağımı alıp gümüş BB lerim ile bir carcür boşalttım :D

Kutsal sudanda bir damla damlatmak gerek aslında..  :smiley29:

Büyük geçmiş olsun ozi.
Dikkat et lütfen.